19 desember 2008

Litt kreativitet er alltid koos <3

Sitter her i stua ny dusja og fin med en rød og beige stripete pysj, gode tøfler og en deilig kopp kakao. nå i min storestore røde kopp som jeg fikk i kalenderen tidligere i dag :D nå er planene så mangt, skal pakke inn de to julegavene jeg har blitt ferdig med, lage jule pynt til det lille treet mitt, lage noen søte oppsatser i noen nye potter, skrive kort, og nyte det hele! for dette hører julen med!

1. Pakke inn julegaver
2. Lage juletrepynt
3. Fikse noen søte oppsatser
4. En hyggelig hilsen på kortene skal finnes på
5. Til slutt, ta bilder av det hele

så nå er det bare å sette igang. jeg skal vertfall kose meg glugg i hjel denne fredags kvelden. samtidig er det jo masse på tven, så blir nok noen små pauser inne imellom julehyggen. mmmmm, denne ferien smaker så godt! i det siste har jeg vert så skole lei som det bare går ann. 17 dager og jeg lover jeg skal komme tilbake med ny energi og skolelyst! Den gang senere, nå er nå :D

Enjoy x-mas!

Ingen kommentarer: