29 januar 2009

Gårsdagens hardekamp..












"noen er ikke like opptatt av kameraet!"

Nå har jeg litt tid til å få blogget litt. Joda, gårsdagen gikk som nevnt tidligere den. Ble litt stress etter trening, men klarte å stå med godt humør i klasseromsdøra ;D hM, fart. Kan ikke akkurat si at det ble så mye av det, tiden gikk fort, men var pga data-nerding, pizza, film og massage. Hahhah. Noen av guttene i klassen har tydeligvis skjønt det der. En god idè for å få et bra intrykk på en jente. Tror han ene satt i tre-kvarter og maserte ryggen og skuldrene mine. ME LIKE! Ble bare en times søvn, men hva tenkte jeg på når jeg trodde jeg skulle få sovet i disse omstendighetene....






Btw: Et vakkert forsøk på Michelangelo Buonarrotis bilde - Hands of God and Adam.

4 kommentarer:

Anonym sa...

skriv hvem som er fotograf da! :((

Nanna Charlotte sa...

Det er duu vettu, Hanna ;P

Anonym sa...

Gina, HM og Indiska:)

Anonym sa...

Noen som begynner på S og slutter på tine ;D