27 januar 2009

Hektisk i morra!

Vet ikke akkurat om morgendagen har tid til så mye blogging. Skal prøve smått innimellom, men tror nok ikke det blir noe Yeeeyh etter. Som dere har lest tidligere skal jeg ha Gym, rett etter skolen blir jeg igjen for å kjøpe noe magen min kan døtte i seg og komme meg videre til hallen. (ikke stop hjemmom skyldes laaang vei og kort tid) Er det noe igjen etter en totimers treningsøkt får jeg sette fart på rompa, noe som virkelig må gjøres i morra uansett egentlig, for en time senere skal jeg stå med godt humør i klasseroms døra. Overnatting på skolen, da kan man si Yeeyh! Håper det blir braa og håper noen bilder vil vente på å bli lagt ut ;D Et ord for denne kvelden, det skal være FART! hvis ikke ligger jeg nok godt og fredelig på min madrass godt innpakket i soveposen. Nyter min kjønnhetssøvn for det fulle og koser meg med avspaserringen utover torsdagen. (noe jeg håper på å få til uansett) Har man fri, så har man fri og da må man jo bruke den!

Ingen kommentarer: