23 januar 2009

Handlings og Konf!

Et smykke, et armbånd stativ og en lyslykt ble resultatet på turen med mamma og en veske/pong i medium (litt større enn på bildet) og et glasskrin med mønster på vent.









Kos vettu, tokk ikke så lang tid, men fikk årnet det nødvendige og sett noen tips til konfirmasjonene i mars. På tal om det, jeg gleder meg! Er vel slikt at det går mest i penger og smykker, ved siden av bunaden for meg. Har noen sterke ønsker som har lugget på lur i evigheter (Funnet et viss antall smykker og pengene får vel klare seg selv i konvoluttene). Pga, at jeg er tvilling med en gutt, blir det jo ikke noe overdrevent søtt rosa stæsj! Noe jeg heller ikke vil, ser for meg og har planer om Brunt! Bildene mine sier at det vil bli veldig lekkert ;P så får bare krysse fingra.

Hvordan hadde du eller hvordan vil du ha konfen din?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg hadde farget som gikk i jordnære farger og hvitt med innslag av lyse rosafarger, synes det er litt fint med litt rosa, siden man blir døpt i hvitt og rosa siden man er jente.