23 januar 2009

Mammas mmmmm!

For øyeblikket sitter jeg i sofan og spiser Mammas egene pasta gryte av et slag!Vertfall innmari godt, særlig når det bare er til å varme opp etter skole slutt :D Bruker litt av tiden min til å lese en del blogger, skrive her og årne inne på polyvore.com, setter sammen noen sommersnacks. Og her er resultatet i friske og søte farger;

















Mens jeg årner her, piper det til. Endelig har mailen jeg har ventet på kommet. Fikk vite hvor jeg skal spille på Lørdag, hvilket lag og når.. Fikk også akkurat en telefon av mamma, hun lurte på om jeg ble med til byen en tur. Så slik ble det for meg i dag frem til trening kl. 17.30. Senere i kveld skal jeg sniktitte litt på vårmoten, kose meg med Smash, ta livet med roo og slå av en stund med tv-titting. (har blitt utrolig flink til dette i det siste, Kanskje jeg snart skal vurdere noe annet?!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

har prøvd det, men hvordan får du lara det på pc'n din ? ;p <3 fikk ikke lara det sjø! :*

Anonym sa...

lagra*

Nanna Charlotte sa...

Morsomt, sant?! Jeg tar bare prc og paster det på paint :D Og beskjerer og former det slikt jeg vil hadet. Lykke til! <3

Anonym sa...

hihih takk (smask!)<3