27 januar 2009

Nr mitt, huset mitt, hjerte mitt!

Mange har en høv med "Beste" venniner, kompiser eller begge, venner. Og jeg er vel ikke noe stor unntak der. Jeg har en høv, ja helt klart en stor høv med gode veninner, jenter og også en del kompiser. Men for meg, er det ingen tvil hvem denne såkalte besteveninna er. Det er en jente som betyr mest! En jente jeg kaller Bestevennine/bestevenn <3 eller gjør jo forsåvidt ikke det, for bruker ordet nydeligheitaselv istedenfor på ho.

MAIKEN FOYN KLINGSTRØM, du er noe helt for deg selv, du er RÅÅ. Jeg digger deg mer enn mange aner! Du har også klart å skaffe deg en enorm plass i hjerte mitt Og du, jeg er her, du har nr mitt, du vet hvor jeg bor og forhåpentligvis er vi som knoll og tott på skolen en liten stund til. Jeg elsker deg, Maiken <3 :* (ingen foran, ingen ved siden av) noen bak...

Ingen kommentarer: