19 februar 2009

Endelig litt frihet, jeg er BOSS!

Dere har stått litt i vente køen i dag. Har vert nede hos tante og onkel i 12 timer snart, eller befinner meg jo fortsatt her, så når de har kommet inn døra og jeg står med lønninga i hånden har jeg tilbrakt hele dagen her nede, altså de 12 timene. Nå tar jeg meg den friheten og skriver et lite innlegg til dere, men noe morsomt eller moteriktig blir det ikke. Kan vel si at jeg er fornøyd og stolt av meg selv i dag, har jo tross alt ryddet, vasket, støvsugt, redd opp, lekt med unger, passet unger, underholdt unger, spist litt og nå er jeg BOSS! Som sant skal sies, er alene i huset med to sovende troll unger, etter en hvis stund er jeg hjemme og sover like søtt. Men nå som bare mitt eget selskap er i nærheten skal jeg koke litt vann til nudler, (namnam!) lese noen kapitler i twilight og sjekke ut nye innlegg fra andre trofaste bloggere. I morra er det fredag, deilig dag! Planene tar vi etter hvert i morgen, dagen står under åpen himmel og kan lages der og da. Eneste gud har sakt er at jeg skal kose meg, gjøre noe morsomt, ikke noe plikt oppfyllende eller jobbaktig!

Håper dere har hatt en super dag, selvom den kanskje har vert like planlagt som min?!

Ingen kommentarer: