18 februar 2009

Hvorfor?

Hvorfor tar noen ting utrolig mye lengre tid enn vi hadde regnet med?
Hvorfor klarer vi ikke alt vi vil på første forsøk?
Hvorfor blir tunga tørr og krøller seg?
Hvorfor har ikke jeg klippe og lime program akkurat her, nå?
Hvorfor må jeg vente?
Hvorfor ble det ikke noen videoblogg i kveld?
Slikt er det akkurat nå, jeg begynte med å svare på spørsmålene deres på videoblogg, men pga disse spørsmåla jeg stiller, må jeg og dere vente litt til. Sorry, vet det har tatt tid. Håper bare at det snart sskjer noe her. Nå er jeg dritt lei alt som heter å se meg selv, å sitte og pable, repetere og slette opptak. Skal ta meg sammen og gjøre det ferdig slik at dere skal få svarene på det dere lurer på. Jeg kan bare si til dere andre som har vurdert å lage video blogg. Det er utfordrene førstegangen og tar tid. Har vel vert litt dum i tilegg som har ventet til det har blitt rundt 80, siden mange minutter vil det bli å se meg sitte der å pable. Nok om det, dere kan få se hva jeg har hatt på meg under første del av videon. Dagens outfit;









Hvorfor skal jeg lese i twilight?
Hvorfor har jeg blitt bitt og er helt slukt ?
Hvorfor er jeg fan av hvordan alt er skrevet?
Hvorfor klarer jeg ikke å legge fra meg boka?
Hvorfor er klokka 3minutter over tolv?
Hvorfor er dette mitt siste innlegg i kveld?
Hvorfor slår jeg av datan nå?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Twilight er utrolig bra :) Bare elsker den boka!

tiffany sa...

kjeempe fin vest søtaa <3!

Anonym sa...

Grunn nummer èn - Edward Cullen og Bella Swan er så sinnsyk herlige sammen, man vil vite mer om dem - og da passer boka perfekt for den er mer detaljert : P.

Grunn nummer to er kanskje:
Du har sett Twilight og vil vite hva som skjer i New Moon. Filmen kommer ikke før om sikkert ett år, så da gjelder det å få tak i boka ; )

Grunn nummer tre:
Vi to har alltid vært noen skikkelige lesehester, og kommer alltid til å være det, Nanna ;-P
-Så enkelt er det bare :-D!<33

hihi,<3

Nanna Charlotte sa...

Hihi, slår du sammen grunn nr. 1 og grunn nr. 2, har du svaret ;D