27 februar 2009

Gikk som Smuuuuuuuuuuuuuud!

Oppe og hoppe, da var fredagen her, igjen. Ser man bort i fra at lesinga til musikk prøva i går var elendig, slik at nervene kom frem i dag tidlig. Regnet jeg med at dette ville bli en enkel og rolig fredag. Og det ble det, men jeg hadde feil om en ting for engangs skyld. Var så himla deilig å sitte og føle at jeg mestra hele musikkprøva, aldri følt meg så musikk kjent noen gang. Stor fornøyd leverte jeg inn, og kom meg vell hjem. Døttet i meg en svær yoghurt og ferdigsmørt knekkebrød, fikk litt Veronica Mars takter før kamp tid. Nå er jeg hjemme etter nerver i tindlundhallen. Samtidig som kroppen merker at den er blitt godt brukt, virker det som ny energi har full ladet opp kroppen. Kanskje det var resultatet som gjorde det?! Uansett kampen gikk supert, endte med 28/29 - 12 til oss, kanon gøy! Endelig kom den stigende kurven min, tror den har sovet sammens med Tornerose.
Jeje, Dag-otto = mesternes mester, syns det er velfortjent!

Ha en toppers fredag! Smaker godt meg helg, sant? Ciaoo!

Ingen kommentarer: