26 februar 2009

Knuff og fall stoppet ikke oss, helt til rompeakebrettet kom.

Yeeejh! Endelig kom snøen til morsom nytte. Ganske deilig å kunne dra seg litt ekstra under dyna og starte skoledagen senere i ny og ne. (eller egentlig hele tiden) Hadde altså akedag på venås, noe som einet seg supert for trion på tre. Kan vel bare si at vi eide alle sammen. Noe så morsomt det var. Klart vi ble litt ømme med knuff og fall, men uansett bar det opp på toppen av bakken nok en gang. Helt til Katrine tok et snilt og treigt rompeakebrett og klarte å forstue ankelen. (typisk) Lysten på fart og spenning gikk plutselig en lang tur og kom ikke tilbake til oss andre. Hun endte opp med å måtte stabbe rundt på krykker i noen dager, så god bedring til deg vesla ! <3




























































Trengte hjelp til å komme meg på bena igjen, heldigvis kunne jeg stå selv.. (trykk på bildet for å forstørre)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Må bare først si atter Katrine kjører som en gris! :P
Ho kjører mot trær uten å styre vekk fra dem :D Fyfy:P
Bra bilder av dere to da:D
Hilsen en bra fotograf :)

Nanna Charlotte sa...

Tror nok ikke det skal bli no bil på ho nei, hahha, sitter vertfall ikke på som passasjer. Yeje, beste fotografen i byen!

Anonym sa...

Søta!:)
Vet ikke hva jeg skal gi som tips jeg. Hver blogg har sitt personlige preg, så jeg kan nesten ikke fortelle deg om hvordan det skal være. Syns du hadde søtt design:)