21 februar 2009

Hei, haloo, hade.

Heihei, i dag ble det innmari mye snork under dyna, burde kanskje være redd for søvn rytmen min nå som det nermer seg ferieslutt, men når jeg ser ut, fristet det ikke å stå opp heller. Etter jeg da hadde fått rotet meg til badet og fått årnet meg, ble det et lite haloo til byen. Et raskt hei til "Lykke" også resulterte i at vaskelønna mi gikk med. Jajja, litt kos i ferien skader ingen. Høres vel ut som jeg har tatt av i det siste, og det er vel ganske riktig. Det har blitt mye shopping, men nå er jeg blakk og uansett så tar vi en liten pause. Jeg har bestemt meg for at nå skal jeg spare og bruke dem tingene jeg har. Skjer veldig mye fremover, så skal jeg få noe i grisen min, må jeg vel snart begynne å putte noe nedi.


















Nå tar jeg fatt spansk bøkene og studere hver side nøye, det venter prøve i spansk til tirsdag. Håper på å få ryddet rommet også, få gjort både det og meg klar til skolestart.

Senere skal jeg vurdere filmkos!

Hvilke planer har du får denne lørdagen?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har faktisk ingen planer : /
er hjemme alene resten av helgen, så det blir vel bare data, spising og snorking tror jeg. etterpå skal jeg vel skrive bittelittegrann i bloggen. Om noen enda nye sommer favoritter hos H&M : )..
men jaja, høres ut som om du har hatt det gøy da Nanna <33

Nanna Charlotte sa...

okeii, du får kose deg masse, tiffa <3 tar meg en tur innom jeg!

Joa, helt greit, blir en slapp kveld, men litt deilig etter fart hele uka :D

Anonym sa...

Skulle ikke videobloggen kommer i førsten av ferien? Nå er det slutten..

Nanna Charlotte sa...

jupp, og nettopp derfor satt jeg meg ned å lagde den nåå.

(Har skjedd ting jeg ikke regnet med skulle skje, nettet har vert klikk og tiden min har ikke holdt til) - nanna.

Saha Carter sa...

Hei, takk :-) Ja, det tok kjempelang tid.. mer enn 1 time tror jeg! Det er ganske kjipt!