25 februar 2009

I dag ble det tomt sølvfat.

Hvorfor er det slik at noen dager er Baddays, da mener jeg ikke utseende, outfit eller et lite problem man må gruble eller bry seg litt om, men faktisk når alt er "bånn i bøtta" når ingenting funker, ingenting frister, ingenting burde skjedd. På toppen av det hele, er det ganske spesielt hvor mye en prøve,stil el, kan toppe kransekaka enten opp eller ned, i mitt tilfelle gikk det ned til tomt sølvfat og dagen ble bare ennå mer kjiip. Tre timer i hallen, to timer til trening og jeg sitter her foran datan og sjekker andres blogger, prater på msn og er mere kjiip.

Endelig over til noe som ikke kan lage bekymringer eller problem. Nå skal jeg se på Brothers & Sisters, spise boller, brownis, is og kose meg litt :D

- Kjiipe nanna, slår til igjen.

Ingen kommentarer: