23 februar 2009

Paven taler!

Heisann!

Blås i at kvaliteten er dårlig, at tunga mi har innmari mange dobbelt knuter og at jeg er helt klart nybegynner. Håper dere har fått svar på det dere lurte på, hvist ikke har jeg alltids en mail dere kan sende til. (nanna_hoberg@hotmail.com) Nå har vertfall videoen(e) kommet ut og alle er glade! Si litt om hva dere syns i kommentar feltet under. Nå er valget ditt, trykk og start eller blås i å se meg sitte i 15 minutter og pable. Altså paven taler høyt! Viktig informasjon.


BTW: Spørsmålet om 3ting jeg ikke er helt fornøyd med meg selv om ble.... emm, jaa;
- Vil være mer utadvent til tider. "Utadvent" var ordet :@
- Burde ha bedre kondis, er altfor dårlig til å ta konsekvensene av det å ligge litt etter, må jobbe med det.
- Ikke le så mye i lengden eller upassende. Klare å være alvorlig innimellom.

Hejdåå, og takk for meg. Enjoy it! Vi ses i ettermiddag.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Flere videoblogger :)

Anonym sa...

Haldendialekt<3 hihi:)

Anonym sa...

Så flink du var da solstråla! Like hot som sola på Gran Canaria jo!;D <3

Hilsen en veldig hemmelig beundrer som er på behandlingsreise i Valle Marina (Gran Canaria);D

Anonym sa...

hello nanna bra show det der men det ville sikker blitt morro om du fortalte om dagen din og det morroe som hdde skjed