23 februar 2009

Ikke brukanes, falt i smak :D

Jeg følte meg smart, fornuftig og fornøyd på en gang! I går når jeg ryddet hele skapet fikk jeg lagt vekk en del klær jeg ikke bruker lengre, noe som har blitt forsmått, men også fant jeg en skatt jeg ikke hadde aning om var der.

For å få dere inn på synet mitt, slik at dere skjønner, kan jeg si så mye som at jeg ikke er noe fan av lange skjørt (altså fra livet og til ankelen) Syns ikke det er det minste fint og jeg kommer ikke til å like det heller. Så opp i alt rotet fant jeg et langt svart skjørt, som har blitt brukt engang! huffa meien. (var til nød, siden jeg ikke hadde noe som passet i en begravelse for lenge siden) Det får gå, gjort er gjort, men det legger vi rett i glemmeboka. Nå da til følelsen av smarthet, fornuft og glede fant jeg ut at dette skjørtet passet veldig bra som en søt sommerkjole.





















Et svart skjørt som bare lå der, og jeg overhodet ikke tok på meg (igjen) har blitt til en søt sommer kjole. Mye rart funker som tilbehør, kanskje bare for å freshe opp et anntrekk eller for å stramme inn. Er dere flinke til å bruke gammelt nytt? isåfall, hva gjør, lager dere?

1 kommentar:

Ine Rekstad sa...

omg, herlig outfit!! Gjenbruk er supert :-D