22 februar 2009

Ør høne, senere engang!

Løper fram og tilbake, opp og ned, stresser med alt mulig, alt som går an å være utålmodig med. Kaster litt her og henter litt der, ennå en spurt opp trappa, inn på vaskerommet og legger fra meg en haug med skitten tøy. Henter spanskbøker, bler igjennom, skriver ned alt jeg burde kunne, tygger på en blyant, lukker igjen bøkene, sier vi er ferdig. Ned på rommet igjen, gjør plass på gulvet, tar 20 situps, 40 armhevninger og 10 spensthopp, jeg er utslitt. Men likevel gir jeg meg ikke 2 minutter en gang. Jeg løper videre som en ør høne, tapper i varmt vann, heller oppi litt godlukt og hopper oppi badekaret. Lukker øya og synker nedi, åååå. Det var deilig! Mine planer utover dagen!

I nåtid er jeg helt på en annen landevei, langt vekk fra meg selv, sitter godt plantet i sofaen og det har jeg gjort siden jeg våknet ti på ett. Har en del å gjøre, en del å få unnagjort før vi går i gang med ny uke og jeg må på skolen igjen. ØHH! Alt er ugjort.

- Forvandler meg til høna om 10 minutter!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, badekar hørtes deilig ut;-*
fikk jeg lyst til å, men...
PUSS MIN LILLA ANGEL! <3

Anonym sa...

Ahh. Badekar hørtes deilig ut;-*
Fikk lyst til det jeg og, men...
PUSS MIN LILLA SØTA!<3

Anonym sa...

Åhh. Badekar hørtes deilig ut;-*
fikk jeg lyst til å, men...

PUSS MIN LILLA ANGEL!<3

Anonym sa...

pleier du å trene mye selv?

Anonym sa...

pleier du å trene mye selv?

Nanna Charlotte sa...

nei, jer er egentlig altfor slækk utenom håndballen. Har prøvd en del ganger men klarer ikke å opprettholde det.