22 februar 2009

Mange godbiter = Herlig søndag!

Jeg har vert så flink og gjort nesten alt det jeg ramsa opp tidligere, ser bare dårlig ut med spansk øvinga. Ble ingen spanskoppgaver eller tekster, så får ta det i morra. Kleskapet mitt ble vertfall dullet og dallet med, dro ligsågodt ut alt sammen. Er fornøyd med det nye utseende, men spørs hvor lenge det varer. Fikk også dullet og dallet litt med meg selv etter trenings økta mi (merk, jeg trena faktisk)Senere gikk jeg og mamma en kveldstur, ganske deilig! Og nå sitter jeg og spiser gulerøtter og dipp, må si at dette har blitt en søndag full av godbiter :D














Håper jeg sovner fort i kveld, hvist ikke vet jeg ikke hva jeg må gjøre. Trenger søvn! I morra skal jeg prøve å stå opp halv sjuu. Morsomt å se om det funker med den søvnrytmen jeg har lagt meg til i det siste. Dere alle sammen har hatt en fin vinterferie eller? hvist ikke, fortvil ikke, det er ikke lenge til påska og sommer'n og skoleslutt!

- Natta

Ingen kommentarer: