18 mars 2009

Hospitering på risum!

Så deilig å komme hjem kvart på too! Har fått redd opp, så nå sitter jeg godt til rett i sofaen og koser meg masse med det som er igjen av druene og Cartoonies kjeksen, i tillegg har jeg hentet meg en Caprisonne. NAM! Veronica mars dukket akkurat opp på tv-skjermen så legger vekk datan littegran. Kan ikke beskrive hvor deilig det har vert i dag!























































Skjønner dere at jeg er 6år når det kommer til tegne/maling?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Syns maleriet ble stilig jeg!:D
Fant du ut studie. m.formgiving er noe du kan tenkte deg å begynne på?

Marianne sa...

Så stilig maleri! Og masse fine bilder:)

Nanna Charlotte sa...

Taaaakk! :D hmm, det er et alternativ hvis jeg havner opp med at jeg vil ha studiekompetanse. For vil ikke ha vanlig almenn!