17 mars 2009

Husk, du må være komfortabel!

Tre stiler som har ganske mye å si denne våren.

* Myke manerer
Sett sammen en miks av stramme og løse silhuetter, og gjør looken sexy med blonder og bar hud. Velg kjølige farger som isblått eller friske som korall og grønt. - Kle deg i smale bukser, myke skjorter og oppsiktsvekkende sko.

* Fjærlett
Fang vårens lyse tendens. Kombiner pasteller, tynne stoffer, transparente matrialer og åpne silkesko. Gi stilen kant med en smal sløyfe eller en pjuskete fjær. - Skap en luftig vår-look med florlette stoffer, pastellfarger, paljetter og solblekede mønstre. Tilfør en hvit blazer, sølvsmykker og rysjer.

* Raffinert volum
Få en frisk hverdagsstil ved å blande beige toner med klare aquafarger. Gå våren i møte med voluminøse plagg og myke, lyse denimplagg. - Bruk smale skjørt og topper med volum. Tilbehør i skinn, luftige sandaler mykker med turkise stener frisker opp et enkelt antrekk.

Oppsumering: Bruk pastellfarger, oransje og beige. Kombiner med klare sterke farger. Slitt denim er en slager og sett din egen personlighet på tilbehøret!











Mine forslag, min smak, veldig meg!
Hvilken stil er mest deg? og hva liker du best av hitene i vår?

1 kommentar:

Saha Carter sa...

Taaakk :-) Jeg bare slengte på meg noe, hadde dårlig tid. Haha!