23 mars 2009

Hvordan øve til prøve?!

Hadde et forsøk på skolen i dag. Hvordan huske best var emnet. Lærern leste opp en fortelling. Fire på gruppa. Der en bare skulle høre, en annen tegne (symboler feks) og tredjemann skrive ned stikkord. Jeg var Eksaminator og det var gøy!

Så startet audition, jeg skulle krysse av hvor mange detaljer som sto på et ark, de klarte å ha med i sin gjenfortelling. Og den som kom best ut var stikkorsform. Ingen bombe, det er tydligvis den beste måten å øve til prøve på, men ganske kjiip.

Noe annet jeg brydde meg litt om var at det å bare høre og det å tegne kom like bra ut (på gruppa mi). Så klart er det forskjellig fra person til person, men hadde ikke det å tegne symboler til en tekst i tankene, var ikke et allternativ for meg.

- Nanna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Nanna! Først og fremst; for en fin header du har! Likte bloggen din veldig godt, du har litt type samme stil som meg egentlig, så da sier det seg jo selv at jeg liker den ;) hehe. Fortsett slik, du gjør en bra jobb!

Nanna Charlotte sa...

Takk :D