24 mars 2009

Pyton!

Hodet begynte å verke noe grusomt den siste timen, hadde begynt litt før, men da lå den bare på lur. Hele den lange veien hjem var ikke noe særlig, hva som sto høyest på lista mi var en mamma/pappa som kom tidlig hjem, eller en gratis taxi! Tydligvis hadde jeg ikke vert snill nok, for jeg måtte bruke mine egne bein. Kom inn døra og puttet i meg to tabletter. Før jeg viste ordet av det hadde jeg sovet i tre og en halvtime, treninga hadde begynt, og der hadde vertfall ikke jeg noe å gjøre. Håper det ikke blir for sent til kvelden, for søvn er noe jeg trenger mye av! Oppi alt dette var jeg fornøyd på skolen i dag, musikkprøva fikk vi tilbake og toppkarakteren var inntatt. Såå innmari deilig! Nå er det tven som gjelder resten av kvelden.

Hadebraa!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Er du sammen med Lasse?

Nanna Charlotte sa...

Neeei, vi er bare Bestevenner :D

Anonym sa...

Er det noe på gang med dere da?

Marianne sa...

Håper du blir bedre=)

Nanna Charlotte sa...

Alt braa nå, takk for omtanken :D

Nanna Charlotte sa...

Kanskje det!