16 mars 2009

Skomaker - Nanna.

Hjemme fra skolen og her sitter jeg med datan i fanget. Surrer rundt på forskjellige nettsider og latt meg friste av både stort og smått, dyrt og billig. Utrolig hvor mye man finner, men som har en eller annen hake. Typ det at jeg ikke har penger som dekker alle mine ønsker.

Oppi alt dette trykket jeg meg inn på en hjemme side, som jeg har sko fra samme merket. De er annerledes og jeg liker de utrolig godt. Første trykk videre og jeg kommer inn på en side man kan lage slike sko selv. Kanon gøy! Ta en tur hit da vel!













Mine vellbrukte Keds sko, sommeren 08














Mitt første kunstverk, syns de ble litt søte..
Legg igjen en link og la meg få se ditt kunstverk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hvor er de skoa ifra ;-) ?

Nanna Charlotte sa...

De er fra merket Keds. Mine er kjøpt i Barcelona :D

Anonym sa...

ok, er det noe side eller noe der man kan få det ifra :) ?

Nanna Charlotte sa...

Hmm, Jaa. Bare trykk på der det står "hit" i innlegget :D