15 mars 2009

Storkost meg fra A - Å!

Helga har vert helt fantastisk!
Kanskje derfor jeg har hatt få oppdateringer?! (hvem vet)

Fredag ble en stille kveld etter trening. Tydligvis var det bra for hva som var i vente. Tidlig lørdag, derfor kan byturen med besteforeldrene mine hviskes ut. Morsomt er det å sitte på cafe og virke eldre. Hahha, kanskje ikke såååå mange år eldre. Ettermiddagen var jeg sammen med Maiken.Ufatlig lenge siden jeg har hatt det så koselig. Timene fløy og tilslutt endte det med overnatting. Ferdig med stellet, en god frokost, og da sto Hj.hallen for tur. "Heia Halden" Stemmen ble varmet opp og lysten kom sakte men sikkert, nei, ganske fort egentlig! Klarte å legge lysten litt bort og spare den til vår egen kamp. Østsiden fredrikstad vil nok ikke møte oss igjen med det første. (25 - 7) Neste stopp? (bra butikk) Plukket opp Stine og bruder i krig ble sett. Filmen får en femmer av en som liker jentestæsj! Senere vandret Stine og jeg rundt hjørnet og havnet på MC. Ikke noe luksusvalg, men funket bra så lenge vi fikk pratet sammen og,- som vi koste oss!

Nanna.

Ingen kommentarer: