27 april 2009

189 løpte 5km på 26.23

Nå har jeg endelig fått det overstått. Jeg har gjort noe jeg ikke er noe særlig begeistret for. Jeg har nemlig hvert ute og løpt nordeajogg. Jeg har ikke noe sans for å løpe langt! Jeg er en raskspurtferdigmeddet jente. Ikke en som har en løpe tolmodighet på lik linje med en sneile. Uansett så kom jeg meg ut i dag, for laget har det som trening nå å være med i nordeajoggen hver mandag. Når sant skal sies var det ikke så innmari ille. Hvertfall ikke nå, samvittigheten er på topp! Jeg fikk god hjelp av enda en ting jeg ikke pleier å gjøre, nemlig "Zen'en" min hang på (og jeg som ikke hører på musikk, hvor bringer dette?). Når målstreken var nådd, en vannflaske bælmet og 5 minutter hadde blitt brukt for å roe seg ned og få igjen pusten. Fikk jeg rotet meg bort til tidbuaa og spurte nyskjerrig, "Hva ble tiden til 189?" Mannen svarte 26.23, og jeg er ganske fornøyd når jeg har trodd jeg har vert blandt de 5 dårligste med dårligst kondis på laget for a looong time. Kom inn som nr. 4 på laget, så nå ble det plutselig litt morsomt å løpe, for å se om jeg forbedrer meg fremover. Har satt meg et mål på at jeg skal klare 20.blank før vi går i sommerferie. Og det skal jeg klare! Tydligvis har jeg hvert enda litt flinkere i dag, har faktisk tøyd litt ut, noe jeg vertfall ikke gjør. Men nå sank samvittigheten litt, folka kom akkurat hjem med en soft shake til meg, og jeg stapper i meg som aldri før. hihi, det er lov nå! :D
















Nanna.

Ingen kommentarer: