29 april 2009

Hva syns du om piercing?

Min mening kommer her;
Jeg syns ikke direkte piercing er så spesiellt fint, eller noe jeg apsolutt må ha. Noen kler det og er tøffe, passer godt til det, andre skulle ikke vist hva det var engang. Før ville jeg ha piercing i navelen, men nå har det lekt gjemsel i mange år og jeg gidder ikke å lete mer. På de som kler det er det tøfft/fint. I mine øyne vil det si, de som er unge, normal størrelse/ slanke eller en veldig passende kropp/ personlighet. Du skjønner, jeg syns piercing er fint. Men siden nå til dags er det nesten like moderne hos gamle damer som er godt over 40, som har slitne kropper og et ønske om å være 18 igjen. Husker bare fra i fjor, jeg kunne telle gamle damer med piercing i navlen på hvertfall en hånd. Uff da, mange unge jenter kler det faktisk, men jeg klarer ikke å se noen vits i det når bestemoren kommer likedan like bak.

Hvis jeg skulle hatt piercing, noe som ikke kommer til å skje, hadde jeg valgt i navlen hvis det gjaldt alt eller kropp og hadde det gjelt ansiktet hadde det blitt et eller annet sted rundt munnen. Mest sannsynlig under underleppe på en eller annen side.












Ps. Ny header, syns? Enklere enn den gamle, men litt mere farger og har et vårpreg.
Nanna.

1 kommentar:

Sandra sa...

I navlen kan det være pent, men ingen andre steder..