26 april 2009

Alt er klappet og klart!

Nå har jeg endelig klart å funnet ut noen gaver jeg ønsker meg til konfen, utenom penger eller bunad som jeg vet at jeg kommer til å få uansett. Pynt og stæsj til konfirmasjons selskapet er også klappet og klart og nå er det bare to uker til. Ikke neste helg, men helga etter vil jo bli en stor konfårningshelg. Bilder den 8, pynting og ferdigårning 9, og 10 står jeg jo! Jeg både gleder og gruer meg, for jeg regner med at selskapet blir toppers men også at det vil bli noen tårevåte stunder. Noe annet jeg lurer på, hva er best. Holde sin egen lille tale/takke tale før eller etter at de andre har sagt sitt? (Vet jo ikke hvordan det er å prate hvis man allerede har felt noen lattertårer, eller om det er best og takke alle etter alt sammen, hmmm!)

I dag går resten av dagen slik at jeg skal øve til spansk prøve, gå igjennom noen oppskrifter til mat og helse prøve, slappe av, ta et langt deilig bad, stelle meg, gjøre meg ren og pen og alt klart for neste uke!
Helga mi har hvert veldig braa!
Håper det samme om deres.

Nanna Charlotte Hoberg!

5 kommentarer:

Tante Turid sa...

Ja, vad önskar du dig i presang förutom penger och vet du vad Joachim önsker sig?

Nanna Charlotte sa...

Hmm, har ingen aning om hva joa ønsker seg. Men jeg har vertfall sakt noen greier fra noen småbutikker her i byen til noen. Men setter stor pris på penger! :D

Tante Turid sa...

Ja, det är väl lika bra att få pengar, då kan man köpa sig vad man vill. Vill ni ha svenske eller norske? (Dom svenske är MYE penere!)

Nanna Charlotte sa...

Hmm, jaa. Ganske lettvint å få penger, kan spare eller bruke de på ting jeg ønsker meg :D

hehhe, nei, det er opp til dere, men tror jeg helst fåretrekker norske.

Tante sa...

Ja ha, OK da!