26 april 2009

Strålende dag, kanon lørdag!

Sorry for dårlig blogging, ser noen av leserne mine har falt av, men håper de kommer tilbake! Kan jo fortelle dere litt hva jeg har gjort i dag:


















Først byen med maiken. Var så innmari digg! Først og fremst var det litt morsommere siden parken var ganske full av folk til en forandring. (Halden broløp eller no greier intok sentrum) Etter litt tid inne på senteret (kjøpte meg et skjørt, et par øredobber og en bikini) fikk vi kjøpt oss noen grove baguetter, iste og satte oss ned på en gress plen midt blandt folket. Ganske så koselig! Hvorfor er ikke vi like flinke til å gjøre det, nyte, være og bruke den parken vi har?! Oslo folkene er mye flinkere til det! Heeelt utrolig hvor deilig det var ute i dag, sola skinte, himmelen var blå, vinden sto stille og lufta var god og varm. Nå må sommern være her?! Hvertfall så tyder det på det når folk er å se i shortser. Noen titt inn i herlige små butikker i gågata var neste syssel. Fant en heel del ting jeg ønsker meg. Også fant jeg ut hva konf gaven fra meg til maaiken vil blii. Hun bør glede seg! hihi.


















Etter en busstur som stoppet litt forseint, resulterte det i at vi måtte gå et lite stykke. Jeg vet jeg er treg, men så treg til å få trykket på "stopp" knappen trodde jeg ikke at jeg var. Fikk en time på hverandaen med soling og snakk før familien dro med meg og maiken videre ned til tante og onkel på grilling. Namnam! Gode og mette russlet vi hjem igjen, maiken ble hentet etterhvert og lasse dukket opp. Hvor braa det har vert sammens med han å, kan ikke beskrives! Har skjedd no i hele dag, men kan ikke klage når timene har gått bort til to personer som betyr himla mye for meg! <3

LOVE N.

1 kommentar:

Tante sa...

Ja, den kärleken.