23 april 2009

Gutter kan være søte i blandt dem å!

Kom meg en tur ut i kveld og hadde det ganske digg med maiken! Først fant vi en søøt sitte plass midt på en gressplen ved hj.hallen, der vi nøt sola midt i fleisen. Noen mørkhuda gutter gikk forbi og en snudde seg og sa "Dere to er veldig pene, begge too" Kunne ikke annet enn å takke og ynke litt med stemmen til maiken. Han var jo søt da, hahha. Fikk døttet i oss en svær yoghurt, jeg kirsebær og maiken melon. yummi, yummi. Senere dukker en gutt med sykkelhjelm, noe dill dall og så klart en sykkel opp, han kjører noen runder rundt skole bygningen, forbi meg og maiken. Når han hadde kommet opp i 7 ganger fant jeg frem mobilen for og filme, (han sykla rett forbi hver gang, overså at vi knakk sammen i latter) men tror du ikke han lot være og komme rundt daaa. Utover på kvelden begynte han igjen. Seriøst når han nådde 20 runder ble det for mye! Snakk om fritids problemer da. Kunne jo ikke gjøre noe annet enn å lee.

Kom meg trygt hjem etter å ha truffet kjærsten på veien. Satt for litt siden en pannebiffgreie i mikron og fikk mettet magen. Nå er det nok på tide for meg og sove, sitter her og forteller folk på msn at det har begynt å regne, men er bare vaskemaskinen som tydligvis er full av vann! hahha. Overtrøtt da eller..

natii <3

Ingen kommentarer: