16 mai 2009

Nordby tur og ute middag!

Dagen begynte litt tregt i dag, grunnet sent hjemme igår og jeg trenger en del timer søvn. Men når beina var plantet på bakken, gikk alt på skinner. Eller?! Ble noen små avsporinger i starten (ang dagens planer), men så var alt en tommel opp! (Y) Pappa svippet Stine og meg ut på Nordby ved to tiden og der hygget vi oss time etter time. Fant masse fint over alt i dag, digg forandring! Havnet i en del prøverom med litt varierende størrelser på kleshaugene. Og eliminerings måten ble tatt i bruk! Målet for meg var å finne en ola shorts jeg var helt fornøyd med som jeg kunne ha til antrekket i morra, men slik ble det ei. Tre/ fire shortser ble funnet, men siden jeg hovedsaklig sett ikke ble fornøyd med noen. Fant jeg noe helt annet jeg gleder meg til å bruke! (Kommer så klart antrekks bilde og hårstailing før discoteket i morra) Vel hjemme og ut igjen! Møtte noen jenter på torget. Spiste oss gode og mette, pratet med folk og ruslet rundt på havna. Kos er det når været er så fint og folk tar i bruk utestedene i lille halden!

Nå er det melodi grandprix = Heia norge, Alexander rybak!

Ingen kommentarer: