12 mai 2009

Si Yeaahh!

Satt her i stad med fire brødskiver med bacon ost, to sjokolade kakestykker og et glass champagne brus. Tenkte igjennom skole dagen og fant ganske fort ut at jeg har blitt veldig godtkjent med årets russelåt "Kesera - Si Yeah!" Ikke i det faktum at jeg har hørt den sammen med russene, men folka rundt meg har jo ikke gjort annet enn å synge:

"Ta dine hender fram, som om du kjører bil. Et skritt til venstre som, om du prøver å bytte fil. Ta dine hender fram, som om du kjører buss. Tut tut. Vis fingern til andre russ!"

Har også blitt kjent med russens vann pistoler. Fant fort ut at de ikke holdt seg til bare store vannstråler, men kanonsprut! Hahha, prøvde på å slippe unna klamheten og drypende dråper ved å sykle pent forbi bak dem, slik som lærerne mente vi kunne gjøre for å ikke bli våte i det hele tatt, men som jeg trodde, de snudde seg fort, og med ett var vi like våte som de oppmerksomhets syke barna.

6 kommentarer:

Anonym sa...

kan du legge ut noen bilder av deg i bunad? ((:

Anonym sa...

hvor mye fikk du til konfen din?

Nanna Charlotte sa...

Jaa, det kan jeg :D Kommer nok noen snart, 17.mai vett og da er det norskbunad for fult.

Nanna Charlotte sa...

Fikk mer enn nok, ved siden av smykker, gavekort og bunad ! :D

Anonym sa...

du skriver aldri lenger ;-((((

Nanna Charlotte sa...

Mista litt piffen når internett ikke funker, men skal prøve så godt jeg kan å holde dere informert i morra og så håper vi at det bare går oppover igjen :D