05 mai 2009

Opp og hoppe!

Halaaaa! Nå er klokka kvart over seks og jeg sitter tent som et lys, ferdig påkledd og årnet hår. Magen rommler litt og sminka ligger ensomt i sminkemappa fremdeles. Som oftes sliter jeg hardt med å stå opp om dagene når jeg skal på skolen. Og så fort helga har kommet i mål, ligger jeg nok nermere altfor lenge til å egentlig få det meste ut av de dagene. (B- menneske, merk stor B). Men som nå, sitter jeg her og er egentlig ganske ferdig, jeg var oppe med en gang klokka ringte og jeg har minnutesvis med god tid, samma greia er det hvis jeg må opp tidligere! Tenker jeg da har en sånn deilig å stå opp grense rundt halv sjuu!

Er du et a/b- menneske ?











Ser ut til å like det?!

2 kommentarer:

Kjæresten din <3 sa...

Skjer med å ikke ligge på puta a?:P <3

Nanna Charlotte sa...

hahha, treffer vel ikke blink da ;D