07 mai 2009

Plana heelt ut!

Heloo og heisann! For å ha sagt det, jeg har ikke internett før om ca 10 dager. Tenk det. Har klart å funnet en nød løsning så lenge. Det er jo midt oppi i konf dagene og jeg vil jo så gjerne dele det med dere. Skal få blogget litt hvertfall, men som dere skjønner er det mye å årne med.

Først kan jeg jo fortelle litt om hvordan mine bloggfrie dager har vert. Mandag og tirsdag jobbet jeg så sagt med en kortfilm igjen, innmari morsomt nok en gang. Denne gangen var kostyme og sminke jobben morsommere og mer krevende, det likte jeg! Men til en motsettning da, under selve innspillingen og film jobben var det mye mer venting, vi satt på en skole i flere år. Uansett var det en del ting å gjøre som kostyme/sminke ansvarlig, men også i dette tilfellet som statist og en lett svarende ja-person. Det sistnevnte krever faktisk mye! Regner med at en gang i slutten av skoleinnspurten, sitter jeg med hendene foran øya i kino salen og ler høyt av hvor mange rare blikk jeg klarte å prestere. Tirsdag var det også spillermøte og moteoppvisning på tistasenteret. Jeg satt så klart i salen og koste meg masse med en herlighet i seg selv, Andrea! Klarte å ruske med meg litt av de gode tipsene, antrekkene og tilbudene! Etter konfen er overstått og 17.mai har gått et langt tog, skal jeg faktisk ha et shoppeforbud, bestemt helt av meg selv! (Untakk - virkelig trenge ting, skal få gå). Onsdag gikk det stille for seg til trening og øveprøving, nå er endelig skolen snaart over. Soon summer. I'm happy ! :D

1 kommentar:

Tante sa...

Tante skall också ha shoppeförbud fr o m nu och laaaangt framover (tror jag).