14 juni 2009

Ingen neste gang.

Som sakt jeg ble dårlig på slutten av bursdagen på lørdag kveld. Jeg var dum nok til å smake på snus. Eller, om det er dumt eller ikke får være opp til vær å enkelt, men i mitt tilfelle var det ille dumt. Smakte ingenting, så tror jeg hadde den i 5-10 minutter. Jeg ble ufattelig dårlig, ble veldig svimel, veldig kvalm og begynnte å skjelve masse. Lå å skjalv lenge før jeg til slutt klarte å kaste opp, når det skjedde, ble det bedre men ikke bra. Jeg var jo fortsatt uttafor, trøtt og sliten, men tror det hjalp litt at jeg fikk i meg litt melk og kanelboller, før jeg gikk å la meg.

Jeg hadde aldri trodd at det å sutte, ha snusen inne bare for en kort tid sånn som jeg hadde den, vill føre til å bli så dårlig. Det jeg ikke skjønner er de folkene som opplever det samme, og likavel tar en neste, en snus til.

Snusing er hvertfall ikke noe for meg!

Ingen kommentarer: