14 juni 2009

Lykkeruuus.

I går jobbet jeg på lykke fra ti til fire. Ganske morsomt! Det var helt sjåka med folk ganske tidlig. Det dro seg på sånn rundt eleve tiden og etter det gikk det i ett. Det var masse salg. Mye 100 kr's varer og resten av butikken var det 20% på, alt utenom badedraktene til Dorthe. Selv slo jeg til, fikk prøvd litt den siste halvtimen. Selv kom jeg hjem med en svart kjole, en beige blonde topp og noen små øredobber i lilla og sølv. Fikk også med meg en gavepose fra Lykke som takk for hjelpen med jobbuka, oppi var det en body shimmer. Blir deilig å smøre seg med når jeg er ny dusjet etter å ha kommet hjem fra stranda i sommer. Fikk et gavekort som lønn for arbeidet i går, og det var borte på null komma niks. Det var jo ganske sjekt, siden jeg jobbet der noen dager tidligere i uka, så fikk jo sett meg ut noen ting.

















Etter å ha kommet inn døra, fått stresset litt og gjort seg klar, var outfitet på plass og jeg var klar for bursdag. Hint for outfitet er lilla. Lasse og jeg hadde med oss scampi og aioli så maten var ille goood. Bursdagen var kos selvom jeg ble dårlig på slutten.

Ingen kommentarer: