21 juni 2009

Vær gudene har meldt? ehh..

I dag har jeg måttet le litt av været, det fins tydeligvis noen som er ganske så ubesluttsomme oppe i himmern. I det ene øyeblikket ligger jeg ute og ser en liten mulighet for at fargen skal bygge seg opp, og i det andre tar jeg henda fatt for å få alt av tepper og puter inn så fort som mulig. Bok nummer to i twilight serien, "under en ny måne" har fulgt meg frem og tilbake hver gang. Har kost meg like mye (nesten) oppi sofakroken, som ute på teppet i solsteken. Har ikke gjort stort annet enn å lese, men de siste timene har jeg tydd til gossip girl. Litt forandring er bare braa vel?.



















Uansett om jeg har kommet meg fult og helt inn i to andre verdener, settinger, er det ganske spesielt å se hvordan været skifter til tid og annen. Jeg undrer!















Morsomheter, jeg befinner meg her i t-skjorte og shorts og det steker på kroppen, samtidig som jeg har en heftig side vegg av svære regn dråper like ved min side. Nå lukter det tacoo lang vei, oser i hele stua. Derfor legges datan pent vekk for en liten stund ;P

1 kommentar:

Stine H sa...

Under en ny måne, utrolig bra bok, fra en utrolig bra serie! Og været i dag har vært til å bli gæren av, sol og regn om hverandre. Og noen ganger begge deler (Y) ;D