14 juli 2009

Hadebraaa folkens!

Snart er jeg på vei til familien i sarpsborg! Skal tilbringen noen dager med farmor, og ut og besøke søskenbarna mine på karlsøya. Forventer sool, for her er det pakket badetøy og korte shortser. Kommer som sagt hjem på torsdag formiddag, så dere hører fra meg utover ettermiddag. (Har noen planer innimellom der, som dere sikkert vil se resultatet av etter hvert) Fortsett og kos dere!

Rusler rundt med denne artige saken jeg nå, skal la den være på uten unntak nå som sommeren er her (hvertfall). Klokka er nemlig vantett, så funker veldig braa på stranda og ved vannet :D Sjekk ut noen av de freshe fargene!


















Hva syns dere om den nye headeren min? og husk spørsmålsrunden under!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fin header, og hvor kjøpte du den kjolen den var kjempefin:)

Nanna Charlotte sa...

Takk takk! Kjolen er fra vero moda :D