16 juli 2009

Utenbys.

Halaaa folkens (: Nå er jeg hjemme igjen, har hatt det utrolig fint i andre små nære byer de siste dagene. Befunnet meg hovedsaklig hos farmora mi i sarpsborg, men vi to har vært både her og der.


Tirsdag ble jeg hentet og vi to duret avgårde ut til karlsøya der tante, onkel og søskenbarna holdt til. Så heldig som vi var med været, og fikk en overraskelse. Hadde ikke trodd at sola skulle steke og vannet være varmt. Hadde det morsomt med vannski og mye båtturer (litenbåt) med ene søskenbarnet mitt og andre folk som holdt til i nabo hyttene. Testet også ut kajak padling og det mestret jeg faktisk uten vidre, slapp og ende opp stressa og våt etter en dukke tur. Herlig dag!


Onsdag bar det til gammlebyen, i treff med andre tanta mi, været var fortsatt flott, men passe til å gå rundt å russle i. Mange koselig små butikker, men også mye spesielt. Ble noen små saker til rommet på meg, og noen ønsker havnet fort i hodet. (Snart bursdag, hihi ;D) Tok en tur hjem til andre tanta mi og familien i torsnes etter det, vidunderlige grillspyd av laks og mye prat fikk stemningen til å bli finfin. Kanke si noe annet enn at det var en tommel opp!

Onsdag sov jeg leeeenge, før vi dro en kort tur på revebukta. Testet ut ny strand, finfin. Fikk noen solstråler på meg, men så bar det hjem igjen til halden. Og nå sitter jeg her god og mett, etter å akkurat ha spist middag. Må hoppe en tur i dujsen før frisøren min står på døraa.


Ingen kommentarer: