28 juli 2009

Klar, ferdig, pakk!

Har vært en liten tur i byen for å årne ferdig små saker, så nå er det i boks! Må få funnet frem det meste av klærne og stæjset jeg skal ha med, også alle andre små duppeditter. Som fleste andre jenter er jeg god til å pakke MYE, veldig mye. Jeg pleier som regel å få brukt alt sammen, nesten, for jeg har pleid å pakke ett antrekk til hver kveld. Men denne gangen må jeg holde meg litt i skinnet, for har bare lov til å drasse med meg 15 kg bagasje og 5 kg håndbagasje. Kofferten veier allerede 4,8 uten noe i, så det kan jo bli morro!


















Skjerf - bibi (lykke)
Jakke - Vila (Anthon)
Jumpsuit - H&M
Ballerina - Tommy hilfiger

Om en liten stund skal vi på middag til mormor og morfar, koselig med et siste hadebraa der åå!Nå må jeg komme meg ned å sette i gang litteran før vi skal bort, slik at det ikke blir altfor mye til kvelden. Vi blogges utover dagen !

4 kommentarer:

Khatol sa...

fint skjerf, Nanna!

Nanna Charlotte sa...

Takker snuppa :D

Anonym sa...

Lag en ny spørsmålsrunde!!!!
Du er så søt <3

Nanna Charlotte sa...

hehhe, takk for det (: Vi får see etter hvert, men kommer hvertfall ingen på en gos stund!