27 juli 2009

Livet er herlig, helt ærlig!

Dagen i dag, har vert helt suuper! Først sove lenge, ta det litt easy til å begynne med, for så å kle på seg og komme seg ut i bylivet. Tok et skrtit inn i mange butikker i dag, masse å se på og veldig mye salg. Men så klart, klarte jeg å ikke få med meg noe av det. Ble noen søte ballerina, et par støvletter og en luecaps på meg denne gangen, men to sist nevnte får peent vente litt til skole start, når høstmoten kommer for fult!














Sånn ellers spist vi i dag å, også på pasta basta, ille koselig under markisene, oppi sofa gruppene med tepper, lys og blåskjell. Måtte få med meg en kanon god posjon blåskjell før jeg dro to uker til Hellas, siden skjell ikke er en stor slager for meg der nede (enkelt og greit, mye pga varmen). Videre bar det ut på Ekebergsletta, heie, se og treffe kjærsten. Han er vakker ass! Fikk byttet noen hadebraa-ord, og gud som jeg gleder meg til å treffen igjen.















Når oslo er inntatt føles det akkurat ut som jeg er i utlandet. Vi går ut og spiser, slapper av og gjør ting vi ikke får tid til eller gjør hjemme. Bare det å vandre rundt på forskjellig steder, sette seg ned å spise, se på livet og folket og ta det medro er ille deilig! Jeg skal helt klart flytte hit, når jeg er ferdig med alt det grunnleggende.

LØØV.

Ingen kommentarer: