21 juli 2009

Nå vet du det...

Har akkurat kommet hjem fra kino jeg. Harry potter og halvblodsprinsen. Jodaa, filmen var grei den, men grunnet serien. Helt greit å ha fått den med seg.

Dagens andre sysler var først at jeg entret sentrum sammens med mamma, kjøpte meg et gammel rosa skjerf på lykke, et par hvite gladiator sandaler på halv pris fra bianco, og har nesten fått brukt opp et gavekort på førlie, som har ligget på lur siden konfen. Ble fire sterlinks, en sølv fotlenk og to skinn remmer (smykker) fra thomas sabo.















Senere var jeg en stund hos maiken, før vi too ruslet ned til byen igjen, men da for å gå på kino. Slik har dagen min vert. Nå er jeg ganske klar for å soove, trenger litt skjønnhetssøvn for å komme meg opp av senga i morra tidlig. Ikke ut på formiddagen en gang.

Nati natt søte blogg lesere <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

sv. Bare hyggelig<3
Hehe, takk for det! Mine kjøp du har gjort selv :) Likte skjerfet kjempe godt!

Nanna Charlotte sa...

:D <3

stratoslover sa...

Harry Potter<3<3<33<33