21 juli 2009

Varmere strøøøk!

Planene om å stå opp tidligere fra igår, var helt klart bare å glømme i dag. Kom ikke til mine fulle fem før ett og ikke før nå når klokka er fire har jeg fått rotet meg til å spise frokost. Heldigvis for meg har det regnet i formiddag, slik at tapet av en halvdag ikke er så stort. For å få brukt dagen litt, uten å ha noen store planer, tenkte jeg å pleie meg selv litt. Skal hvertfall skrubbe kroppen godt. Slik at den virkelige brunfargen titter frem og for å slippe og dusje alt av meg når jeg vender nesa mi hjem igjen og står i min egen dusj. Om en ukes tid sitter jeg og koser meg i 30 - 40 grader, med en stor solhatt på hodet, Eclipse (bok 3, twilight-serien) på lydbok og synet av turkist vann. Jeg gleder meg!











HELLAS - SAMOS - PYTHAGORION.

Ingen kommentarer: