27 august 2009

27.August, da jeg ble født!

Sjokoladekake var en hitt, bake talentene mine slo tydligvis ann hos folket. Hadde det kjempe gøy på moped kjøringa i dag forresten,kanon braa faktisk, selvom gud var helt fortvilet og hadde noen ganske så våte øyer og jeg ble dryppende, helt gjennomvåt. Sneia en mann også, men endte fint opp, ingen skadet og jeg like hel. Ellers har jeg vært en tur sammens med kjærsten og på nordby og spist sushi, yummi, yum! Har ikke skjedd så mye spessielt i dag, men har hatt en finfin dag fordeom!

Tusen takk for alle gratulasjoner, setter stor pris på det!

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15...

Såå mange år har jeg levd, og det har gått ganske fort. Lurer på hvordan det blir når det har gått 15 år til og enda 15 og engang til 15, klarer ikke å se hva jeg vil gjøre eller hva som skjer når jeg er typ, ehh, 60 år. Hmm?!

1 kommentar:

tante Turid sa...

Grattis, grattis. Det glömde jag säga i lördags. Det går ganska fort till 60 skall jag säga dig, men pass på att ha roligt och vär flink i skolan, plugg engelska för det får du verkligen brukt för hela livet.