29 august 2009

Heisann!
(første gangen jeg blogger fra iPhone).
Klokka var ti over fem på morra kvisten og jeg var våken. Jeg stresset litt rundt før vi skulle være nede på hjortsberg klare til avreise 05.45.
Har vært på cup store deler av dagen. Tre kamper ble det til å begynne med, første 10-10, andre 13-6, siste 34-1, og disse resultatene gjorde så vi ble vinnere av gruppa vår og førte oss til a-sluttspill. Pga, det er vi så heldige og får sove litt lenger i morra. Jippi! Var veldig deilig å komme igang med håndballen igen, merker det er en stund siden, fordi jeg rett som det er merker det på formen, men også siden det har vært helt utrolig morsomt å tenke, spille og gjøre håndball! Blir som sagt enn tur inn i morra å, hvor mange kamper det blir, har jeg ingen anelse om, men morsomt hadde det vært å vunnet alt sammen.

Akkurat for øyeblikket befinner jeg meg i 60års lag til mormor. Blir nok her en god stund til, hvor mye det har å si for jubilanten, vet jeg ikke, for jeg er helt skutt. Joda, uansett hyggelig er det å være i bursdag. Nå skal jeg ut å ta en prat med de eldre igjen, hadebraa!

Snakkes

Ingen kommentarer: