13 september 2009

Høst middag.

Nå er middagen like rundt hjørnet. Hele huset har blitt fylt med en gør deilig lukt og jeg gleder meg til å spise. Det er høst og forikål følger med. Syns det er så innmari godt. Selve maten, middagsretten er god i seg selv, men den følelsen av at høsten har kommet, liker jeg. Akkurat som å grille om sommern, det å sitte ute. Blir nok også en liten ekstra pluss når jeg får servert det mens jeg er litt fysen, forkjølet og tett i nesa.














Liker du fårikål?

6 kommentarer:

Elisabeth - KONKURRANSE PÅ BLOGGEN ! sa...

pen blogg:- )

Mellaplace sa...

Sv; Wow, tusen takk for så utrolig mange fine ord! :)

Jeg er også litt forkjølet og tett i nesen. :( Føler at det er så mange som er syke fortiden. God bedring! Nei, fårikål er faktisk noe av det værste jeg vet, haha. :)

Nanna Charlotte sa...

Takk :-)

Barehyggelig <3
Jaa, virker som det er en god del nå, takk, det samme :-D hehe, alle kan vi ikke like alt ;P

Maria Jensen sa...

Jeg elsker fårikål!

tante Turid sa...

Åh, jag älskar forikål men har inte spist det sen jag var ung och bodde hemma hos mamma i Halden. Kan jag få komma till er och spise det kanske?

Stine H sa...

Fårikål, namnam :)