13 september 2009

Oppover munn med eller uten tenner.

Det å smile er noe vi alle gjør. Enten gjør man det helt automatisk, går rundt med oppover munn, eller så skjer det, blir sagt eller oppleves noe morsomt no. Alle smiler vi innimellom. Noen hele tiden. Noen smiler med tenna, noen skjevt, munn igjen, med smilehull og hele pakka. Uansett smiler vi forskjellig alle sammen.

På fredag var jeg i byen for å ta bilde til bankkort, (nei, jeg har ikke det ennå) damen ba meg pent om å smile med tenna. Jeg syns ikke det er fint på meg, for det faller ikke naturlig for meg å åpne munnen når jeg skal smile. Til å være et tann bilde ble jeg fornøyd. Jeg har innmari lyst å begynne å smile med tenna også etterhvert. Syns det er skikklig fint på mange. Det ser så ekte ut. Men jeg klarer det ikke på meg selv. Får håpe det er en vane sak og at det blir naturlig for meg også :-D

Et ganske så typisk nannasmil.











Smiler du med eller uten tenner?
Stoort smiiil!

1 kommentar:

tante Turid sa...

Smil som du vill du, för du är lika söt för det. Tante smiler helst icke för det blir helt skevt!