16 september 2009

Ikke helt svart, bare mørk brun.

Etter skolen i dag dro vi en tur til Nordby. Skulle først og fremst se etter en jakke. Og jeg fant den. Wohoo! Har lett etter en skinnjakke siden ifjor vår, men ikke funnet en slik jeg vil ha før nå. Det var da morsomt!














Tro det eller ei, brun (ganske mørk) skinnjakke fra Saints og Mortals.

Fikk tak i noen fjær i fargetonene jeg etter hvert skal ha på masken min. En skole oppgave vi holder på med i K&H. Ble også noe som skal utgjøre helgas antrekk. Bursdag på lørdag så dere får et outfit da.

Nå har jeg for ikke så lenge siden kommet hjem fra trening. Har fått vært en tur i dusjen, og nå skal jeg få lastet opp en raport fra naturfag laben til i morra. Prøve å få lest litt i boka mi å, filmen kommer jo til fredag, å da skal jeg sitte i salen, så vil jo helst ha blitt ferdig med boka til det.

Vi blogges, natta!

Ingen kommentarer: