17 september 2009

Just a day in my life.

I dag har det vært en innmari lang skoledag. Først seks timer med hardt arbeid, og så senere TG i tre timer. Selvom det ble ganske så trøkkenes til slutten og jeg helst ville bli ferdig, har jeg hatt det braa idag og lært en del nytt om rundkjøringer, blinklys og trafikken gjenerelt.












Kjole fra Jc, Langarmet hvit genser fra Bikbok, Tights fra Voice of Europe, Skjerf fra vero moda, Skinnjakke fra Carlings og Sko, høye fra converse.










Litt kjærlighet i skolegården skader apsolutt ingen. Prøv det, ganske så koselig!














Endelig har jeg kommet meg hjem, blittferdig med litt skolearbeid, fått i meg litt mat og nå skal jeg gå for å treffe kjærsten.

Vi blogges vel mer senere, jeg har jo tross alt et liv jeg å.

2 kommentarer:

Marte Teien sa...

Hej søta!
nå har jeg lagt ut det fine bildet av deg og Lasse!:D
Btw herlig blogg!<3

Nanna Charlotte sa...

Hihi, tar en tur innom å ser :-) tusen takk for det Marte <3