19 september 2009

Tisdærn gutter mot Halden jenter.

Hakke blitt mye blogging i det siste gett. Skjer noe hele tiden, og det i dag å. Kjærsten ble med meg hjem etter skolen, har vært sammen med han og slappet av frem til det var kamp mot guttene idag, egentlig i går, samma det. Det gikk ganske mye bedre enn sist vi spilte mot de. Begynte kampen og ledet faktisk, det gjevnet seg ut og de dro ifra en stund. Og derfor som tidligere var vi vell ganske sikre på at løpet var skjørt, men denne gangen klarte vi å heve oss litt mot slutten. Stillingen endte hvertfall 20 - 24, altså tapte med bare fire mål, og det skulle man ikke trodd. Morsomt gutter, dere er bedre enn oss, men siden vi er jenter, var vi gode i dag! Fikk hvertfall en utrolig god trening. Først og fremst siden de er gutter, sterkere og hardere enn oss, men også siden de spiller på en helt annen måte. Fornøyd!

Deretter bar det rett hjem i dusjen, få årnet seg og sette seg til bords. Fikk i meg litt taco på fredags kvelden, før jeg den siste tiden var på kino sammens med Stine ♥ Braa film, veldig! Men jeg kommer ikke til å lese bok nr 3!

3 kommentarer:

tante Turid sa...

Klart du skall läse bok nr 3 om Lisbeth Salander (luftslottet som sprängdes). Den är lika spännande som dom 2 andre och den är ju slutet på historien.

Nanna Charlotte sa...

Forventningene ble så høye når jeg leste boka siden den er helt råå braa. Derfor syns jeg det var litt kjipt, siden de hadde tatt vekk så mye på filmen. Satt ikke igjen med samme følelse denne gangen, som etter første filmen. (siden jeg ikke hadde lest den) Derfor tror jeg jeg ikke kommer tilå lese bok nummer tre, bare se filmen :D

tante Turid sa...

Ja, så kan man också göra och då få du i alla fall se upplösning.