29 oktober 2009

Dagens omgivelser.

Sånn, da her jeg kommet meg hjem fra jobb og fått levert pengene til OD- banken. Har hatt det bra i dag, selvom jeg merker det godt i beina etter at jeg har stått i 6timer. Men så lenge det ikke er vær dag, og jeg trives med det, syns jeg det er greit å stå i butikk. Blir jo bedre når det kommer folk innom å. Jeg liker jo å gå rundt og små pusle, titte på klær og rydde, pakke opp varer og prise varer, så det passer meg kjempe braa. Kommer nok til å skaffe meg en ekstra jobb et eller annet sted etter hvert, kanskje i butikk ja. Men vil ikke ha det som hoved utdannelse når jeg er ferdig med skolen. Det villa ha blitt altfor tråkt for meg.


















Det er en del fint nå for tiden. Hvertfall noe som jeg har lagt til på ønskelista er en strikka jakke fra odd moly, skjerf og votter fra objekt, uggs i skinn, og kjempe masse forskjellig smykker fra bibi, met og andre merker. Å jeg som trodde det ville bli vanskelig å ønske seg julegaver til jul.

Ingen kommentarer: