30 oktober 2009

Sol fakeing.

Endte opp i byen etter siste time, var å så på et skuespill, det beste vi har vært på med skolen så langt. Deretter ble det at vi gikk rundt i byen, satte oss og spiste på bakern og så tittet i butikkene. Tok sol i dag å, andre gangen jeg har gjort det. Kjenner du meg, eller har følgt meg fra første innlegg, vet du at jeg er sterkt i mot selvbrunings krem, sprai og sol. Det å fake brun fargen rett og slett, men som jeg sa på den første videobloggen min; "Er jeg like bleik som jeg er nå, skal jeg ta sol før ballet". (edit; fjor vinter) Så der har du grunnen til at jeg har hengt meg på, og kommet meg ned i solariumet. Hele to ganger. Wæææ. Nei, blir vel en del ganger til, litt hippire når det begynner å nærme seg ballet. Så langt har jeg satt opp en tanke på to ganger i måneden.

Ble altså 12 minutter sol (noe som gikk raskere ved hjelp av stines gode prate innsats) og vesten som preger kveldens antrekk på meg i dag.

Hva syns du om sol(arium)? Og å spraye, smøre på selvbruning? Pleier du å gjøre det ?

Ingen kommentarer: