31 oktober 2009

Dro en tur til byen med mamma istad. Utrolig hvor mye folk det var ute i dag, hyggelig. Var noen kupp og få med seg, særlig ble det et bra avslag hos kid. Fikk med meg en rød stripete pute som skal prege litt av rommet til jul, en bilderekke i tre og en liten hjerte ramme, som skal opp på veggen i nærmeste framtid. Tok en tur innom blomster butikken også og kom ut med en hjertekrans, (eller hva man kaller det) og to søte små glass flasker. Og til slutt kjøpte jeg meg skjerf og votter på lykke, som jeg har siklet på en god stund nå. Ble mer enn forventet i dag, men er morsomt å handle litt små stæsj til rommet også. Det første jeg gjorde etter å ha kommet inn døren, var å begynnne å små pussle og dandere på rommet mitt.













Nå sitter jeg her og spiser anannas, samtidig som jeg finner frem bilder og prøver å koble til photo printeren. Har funnet frem noen herlige bilder og gode minner, som skal settes i rammene etterhvert. Gleder meg til å se hvordan det vil bli.

Ha en fin kveld alle sammen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

har det samme settet, eller mamma har. jeg elsker det <3 (a)

Anonym sa...

Næmmen så utrolig søte ting du har fått deg! Likte ALT! Og speseilt skjerfet og vottene - så herlige ut :)

Tusen takk for så utrolig koslig kommentar - det varmet! Klem til deg!

Nanna Charlotte sa...

Blitt veldig glad i det allerede, etter å ha brukt det en halv dag :-D

Takk for det!
Barehyggelig, å gi ros til andre. Velfortjent :D

Stine H sa...

Så fine ting du fikk kjøpt! :)